Style Switcher

Color
Select layout Style

خریدهای بورسی، بازار قیر را تکان داد

وکیوم باتوم پالایش نفت تبریز و تهران در معاملات روز گذشته بورس کالا با رقابت از سوی خریداران مواجه شد و به نظر می رسد بازار قیر داخل تحرک خود را آغاز کرده است.

مدیرعامل نگین گام پارس در گفت و گو با "پایگاه خبری بورس کالای ایران" گفت: تحرک در بازار قیر داخلی آغاز شده است.

میرجلال سیدجلالی با اشاره به معاملات وکیوم باتوم که با رشد تقاضا در هفته جاری روبه رو شده است، خاطر نشان کرد: وکیوم باتوم پالایش نفت تبریز و تهران در معاملات روز گذشته بورس کالا با رقابت از سوی خریداران مواجه شد و به نظر می رسد بازار قیر داخل تحرک خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه احتمال می رود روند مطلوب معاملات قیر در روزهای آتی نیز ادامه یابد، گفت: وکیوم باتوم پالایش نفت تبریز و تهران روز گذشته با نرخ 723 تومان عرضه شده بود که با استقبال خریداران مواجه شد و نهایتا وکیوم باتوم نفت تبریز با قیمت 774 تومان و وکیوم باتوم نفت تهران نیز با قیمت 771 تومان توسط گارگزاران خریداری شد. در همین حال وکیوم باتوم پالایش نفت شیراز و بندرعباس هم با قیمت پایه در رینگ فرآورده های نفتی معامله شد. در مجموع روز گذشته در تالارفرآورده های نفتی 38 هزار و 80 تن وکیوم باتوم عرضه شد که کارگزاران بورس کالای ایران برای خرید این حجم کالا 51 هزار تن تقاضا بر تابلوی بورس کالا ثبت کردند.

دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

http://www.imereport.ir/